LoveMetal
Administrator
Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Tychy
|
Wysłany: Wto 23:50, 20 Gru 2005 Temat postu: Regulamin Burnout center |
|
|
1. Kategorycznie zabrania się spamowania i floodowania forum. Posty pisane jeden pod drugim będą kasowane, nauczycie się korzystać z opcji "edytuj" albo dostaniecie upomnienie.
2. OFFTOPICI nie wnoszące nic do życia forum i nie mające związku z jego tematyką będą kasowane.
3. Zabrania się obrażania, wyzywania, poniżania użytkowników forum w tym moderatorów i adminów. Ciągłe używania wulgaryzmów nie będzie tolerowane. Wszelkie objawy dyskryminacji będą karane. W przypadku braku reakcji na upomnienie dana osoba zostanie zbanowana.
4. Wszystkie powstające na forum kłótnie będą od razu kasowane. Osoba za nie odpowiedzialna w przypadku braku reakcji na upomnienie zostanie zbanowana.
5. Pamiętajcie o zachowaniu podstawowych zasad pisowni i gramatyki języka polskiego. W tym celu zanim napiszecie jakiś tekst polecam go sprawdzić programem który dokona jego korekcji np. Microsoft Word.
6..Jeżeli nie jesteśmy pewni czy dany temat się nie powtórzy korzystamy z funkcji "szukaj".
7. To jak się wypowiadacie na forum wpływa na to jak inni nas widzą więc zachowujcie się kulturalnie, niech nasze wypowiedzi coś sobą reprezentują i wnoszą coś pożytecznego w istnienie forum i jego użytkowników.
8. Każde zamknięcie /usunięcie postu/ tematu, ma swoje uzasadnienie, moderatorzy nie robią tego od tak sobie, więc jeśli masz jakieś zastrzeżenia co do tej kwestii, skontaktuj się z modem na drodze prywatnej (prv, mail, gg), w celach wyjaśnienia sprawy.
9. zabrania się, zakładania tematów, zawierających treść, mówiącą o piractwie i hakowaniu.
10. Zabrania sie zamieszczania zdan/wyrazow/fraz/poematow/epopei narodowych/kursow szydelkowania zawierajacych zabarwienie negatywne, wywolujace dyskomfort u drugiej osoby, raniacych uczucia religijne, raniacych przekonania polityczne, zawierajace tresci dotyczace pochodzenia oraz koloru skory badz tez orientacji seksualnej.
11. Zabrania sie jednemu uzytkownikowi korzystac z kilku profili. Z jednego IP moze pisac kilka osob pod warunkiem ze jest to ktos z rodziny badz znajomych, a nie jeden z juz dzialajacych forumowiczow [nie wazne zarejestrowany czy nie]. W przypadku braku reakcji, osoba zostanie zbanowana.
12. Osoba ktora byla zbanowana 1 raz nie posiada prawa do upomnienia wyslanego na drodze prywatnej. Administrator/Moderator powinien zwrocic uwage publicznie, w przypadku braku reakcji zostana wyciagniete konsekwencje.
13. Osoba ktora byla zbanowana 2 lub wiecej razy nie posiada prawa do upomnienia wyslanego droga prywatna, a moderator/administrator nie ma obowiazku zwracac jej uwagi publicznie.
*- Banowanie użytkownika forum działa na zasadzie głosowania wśród osób rządzących forum. Użytkownik może być usunięty z forum tylko przez jednego z adminów. Admin, moderator zgłasza chęć przeprowadzenia głosowania w celu usunięcia danego użytkownika. Jeżeli jeden z adminów moderatorów nie pojawi się w przeciągu godziny głosowanie może zostać przełożone lub kontynuowane w mniejszym składzie. W głosowaniu ZAWSZE musi uczestniczyć jeden z Adminów forum. Upomnienie powinno się pojawić na PW w ostateczności na GG lub innym komunikatorze sieciowym jeżeli to pierwsze nie odnosi skutku i nie pojawi się na nie odpowiedź.
**-Moderatorzy mogą kasować. przenosić, dzielić tematy, w przypadku braku pewności co do jakiś zmian kontaktują się z adminami forum. Zabrania im się korzystania z opcji Administracji. W razie problemów pytań, zażaleń kontaktujemy się właśnie z nimi.
***- Admini forum mogą robić wszystko co uważają za stosowne ale podlegają głosowaniu dotyczącego losu użytkowników i dokonywaniu znaczących zmian na forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|